ISO/20000(ITMS)
ITサービスマネジメントシステム
 
 
 

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JIS規格

  • JIS Q 20000-1:2012
    • 情報技術−サービスマネジメント−第1部:サービスマネジメントシステム要求事項
      • Information technology - Service management - Part 1: Service management system requirements
  • JIS Q 20000-2:2013
    • 情報技術−サービスマネジメント−第2部:サービスマネジメントシステムの適用の手引
      • Information technology-Service management-Part 2: Guidance on the application of service management systems

  • JIS Q 22300:2013
    • 社会セキュリティ−用語(Societal security-Terminology)
    • ISO/IEC 22300:2012のJIS規格
    • 簡易閲覧
  • JIS Q 22301:2013
    • 社会セキュリティ−事業継続マネジメントシステム−要求事項(Societal security-Business continuity management systems-Requirements)
    • ISO/IEC 22301:2012のJIS規格
    • 簡易閲覧
  • JIS Q 22320:2013
    • 社会セキュリティ−緊急事態管理−危機対応に関する要求事項(Societal security-Emergency management-Requirements for incident response)
    • ISO/IEC 22320:2012のJIS規格
    • 簡易閲覧


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Last-modified: 2017-09-26 (火) 14:27:45 (854d)